Harvey's Harvey's: Get Two Original or Veggie Burgers for $6.00 Until June 30 Get Two Original or Veggie Burgers for $6!

get this deal
this offer is expired

Bring a friend and an empty stomach to Harvey's, because you can get two Original or Veggie Burgers for just $6.00!

No coupon is required -- simply head to your favourite Harvey's to get this this delicious deal! Cheese and bacon are subject to an extra charge and this offer cannot be combined with a combo.

This offer is available at all participating Harvey's restaurants until June 30 -- click here to find the location nearest you.

78 Comments

View all
    • thanks OP!

      gotta tell wifey, no lunch packin.. starting tomorrow!
    • Report Post
    • Thanks OP.

      Don't forget 15X SCENE points (Cineplex). So, you will earn 15 SCENE points for every $3.00 spent on the purchase of food and beverages.

      * 15X SCENE points bonus offer is valid on purchases made by June 30, 2019 only, at participating Harvey's restaurants. Valid for one time use only.

      You do need to load the 15X offer to your account from either the website or app.
    • Report Post
    • Yum... awesome burger deal! I love how they always wait until the McD coupons expire... then pounce!
      footmark wrote:
      Jun 10th, 2019 11:39 am
      You do need to load the 15X offer to your account from either the website or app.
      I don't have/want the app... so how does it work if I load via cinelplex site and go into a Harveys?
    • Report Post
    • footmark wrote:
      Jun 10th, 2019 11:39 am
      Thanks OP.

      Don't forget 15X SCENE points (Cineplex). You will earn 450 points instead of 30 points (earn 15 SCENE points for every $3.00 spent on the purchase of food and beverages).

      * 15X SCENE points bonus offer is valid on purchases made by June 30, 2019 only, at participating Harvey's restaurants. Valid for one time use only.

      You do need to load the 15X offer to your account from either the website or app.
      The regular offer is 1 SCENE point for every $3.00 so 15x = 15 SCENE points for $3. So you will earn 30 scene points per purchase, not the 450 you calculated.
    • Report Post
    • cadave wrote:
      Jun 10th, 2019 12:16 pm
      The regular offer is 1 SCENE point for every $3.00 so 15x = 15 SCENE points for $3. So you will earn 30 scene points per purchase, not the 450 you calculated.

      * 15X SCENE points bonus offer is valid on purchases made by June 30, 2019 only, at participating Harvey's restaurants. Valid for one time use only. Once you have loaded your offer, you will be directed to a confirmation page. SCENE members only need to present their SCENE membership card at the time of payment to earn 15 SCENE points for every $3.00 spent on the purchase of food and beverages (excluding alcohol where required by law), less all taxes, gratuities and service or delivery charges, to a maximum of 5,000 bonus SCENE points per transaction.

      Don't know which of you guys are right here, but their choice of wording is poor. It doesn't say in that note if they already calculate the points to 15 or they are telling you its 15 x 15 for every $3 spent.
      Either way doubt they would be handing out 225 points for $3.
    • Report Post
    • Thx OP, love the deal!
    • Report Post
    • cadave wrote:
      Jun 10th, 2019 12:16 pm
      The regular offer is 1 SCENE point for every $3.00 so 15x = 15 SCENE points for $3. So you will earn 30 scene points per purchase, not the 450 you calculated.
      Thanks for pointing this out. I check my old SCENE transactions and the regular offer is 1 SCENE point for every $3.00 so 15x = 15 SCENE points for $3. I have updated my post.
    • Report Post
    • These burgers are so thin is a joke, Basically $6 for 2 buns, 2 pickles, some lettuce and 2 slices of tomato.
    • Report Post
    • ekcivichb wrote:
      Jun 10th, 2019 12:50 pm
      These burgers are so thin is a joke, Basically $6 for 2 buns, 2 pickles, some lettuce and 2 slices of tomato.
      Lol what? Harveys has the biggest customization IMO for a burger place, you have choice of so many toppings to put in and sauces, and you can add extra, I add like extra everything.
    • Report Post
    • Harvey's promotion is less money plus scene points!!!!


      Nyanko Sensei wa Saikyou!!!
    • Report Post
    • blackbirdman wrote:
      Jun 10th, 2019 12:54 pm
      Lol what? Harveys has the biggest customization IMO for a burger place, you have choice of so many toppings to put in and sauces, and you can add extra, I add like extra everything.
      Theres a reason why you get a choice of so many toppings. LOL To mask how garbage their "beef" patty really is haha. But I'll still eat it ..cheap is cheap
    • Report Post
    • BenzDude11 wrote:
      Jun 10th, 2019 1:02 pm
      Theres a reason why you get a choice of so many toppings. LOL To mask how garbage their "beef" patty really is haha. But I'll still eat it ..cheap is cheap
      I suppose you prefer McDonald's inferior beef?
      IMO hands down Harveys is the best burger place for me, and taste way better, far superior to the rest of the chains.
    • Report Post
    • blackbirdman wrote:
      Jun 10th, 2019 1:12 pm
      I suppose you prefer McDonald's inferior beef?
      IMO hands down Harveys is the best burger place for me, and taste way better, far superior to the rest of the chains.
      For cheap fast food

      #1 A & W
      #2 Burger King
      #3 Wendys
      #4 Carls Jr
      #5 McDonalds

      Harveys is somewhere near the bottom. Best burger patty I like is from 5 Guys or Smash.
    • Report Post
    • how do you load the 15x scene promo?
    • Report Post
    • blackbirdman wrote:
      Jun 10th, 2019 1:12 pm
      I suppose you prefer McDonald's inferior beef?
      IMO hands down Harveys is the best burger place for me, and taste way better, far superior to the rest of the chains.
      Harvey's original patty is filler filled crap. only reason to go is for the large variety of toppings.
    • Report Post
    • ekcivichb wrote:
      Jun 10th, 2019 12:50 pm
      These burgers are so thin is a joke, Basically $6 for 2 buns, 2 pickles, some lettuce and 2 slices of tomato.
      How many years ago did u have a burger from Harvey's lol? U must be joking about the toppings and meat.
    • Report Post
    • EEE2 wrote:
      Jun 10th, 2019 2:24 pm
      how do you load the 15x scene promo?
      https://www.scene.ca
      Login to your account, then go to 'Earn Points'. Click on the 'Load 15X Bonus Points' under Harvey's. Or access this from your SCENE point app on your phone.
    • Report Post
    • ludhi wrote:
      Jun 10th, 2019 2:47 pm
      How many years ago did u have a burger from Harvey's lol? U must be joking about the toppings and meat.
      Had one a few weeks ago...the thickness of the burger was a joke.
    • Report Post
    • blackbirdman wrote:
      Jun 10th, 2019 1:12 pm
      I suppose you prefer McDonald's inferior beef?
      Mcdonalds beef is objectively better, it's not even a discussion.

      "100% Canadian Beef"

      100% of the beef used in the patties sure but with soy protein fillers the patties are like 50% actual beef.
    • Report Post
    • So no coupon needed?
    • Report Post

Other Fast Food Deals

View all
get deal